sean paul-Give It Up To Me

Give It Up To Me

Intro:
Get out my head and into the bed girl…
Cause you done know, plottin’ out the fantasy..
Hey baby girl and it’s you a the key…yo…me go so then

Chorus:
From you look inna me eye gal I see she you want me
When you gonna give it up to me
Because you body enticing you makin’ me horny
When you gonna give it up to me
Well if a no today girl then a must be tomorrow
When you fulfill my fantasy
Because you know I give you lovin’ straight like an arrow
When you gonna give it up to me

Verse 1:
So back it up deh..So pack it up yeah
Cause I wanna be the man that’s really gonna have it up and mack it up and
Slap it up yeah…So what is up yeah…You know you got the sinting inna me
pants a develop and a swell up and
Double up yeah…So gimmie the work yeah cause if you no gimme the work the blue
balls a erupt yeah..
So rev it up deh gal gwaan try you luck deh cause when you stir it up you know
me haffi measure up yeah.

Chorus:
Verse 2:
Hey pretty girl…Say me love fi see you walk…
You no habla ingles but just listen me when me a talk
This ya one yeah from me heart, woman you got me caught
You ever inna me thoughts and no left me inna the dark, inna the…
First place gal that’s where you belong, so just let me flip the switch woman I
can turn it on and…
Gimme the passion from dusk till dawn…Tell me if you want it fi gwaan…my
girl..

Chorus:
Verse 3:
So why can’t you see….we ought to be….together girl don’t front on me
I just wanna be near so don’t have no fear and lemme see you bring your body
right over here
Because you should share it…girl I’ll care it…..And I’m gonna give you love
so clear
It gonna make you shine and once you are mine…we be rockin’ it until the end
of time

Youtube Music Rap

Reggae Music – Musica Reggae

Leave a comment

No comments yet.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s